• Organizacja roku szkolnego

        • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2023/2024

        • Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024 - 04.09.2023 r.

          Zimowa przerwa świąteczna - 23-31.12.2023r

          Ferie zimowe – 12-25.02.2024r.

          Wiosenna przerwa świąteczna – 28.03- 02.04.2024r..

           

          Dodatkowe dni wolne dla uczniów: 

          09.01.2024 (egzamin zawodowy część praktyczna)

          02.05.2024r. .

          07.05.2024 (matura z j. polskiego)

          08.05.2024 (matura z j. angielskiego)

          09.05.202 (matura z matematyki)

          03.06.2024 (egzamin zawodowy część praktyczna)

          31.05.2024r.

            

          EGZAMINY MATURALNE

          (odpowiedzialny wicedyrektor) 

          Egzamin maturalny pisemny – 06 – 24.05.2024

          • 07.05.2024 r.- j. polski
          • 08.05.2024 r. - j. angielski
          • 09.05.2024 r. - matematyka

            

          EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE W ZAWODZIE/EGZAMINY ZAWODOWE

          (odpowiedzialny kierownik kształcenia praktycznego)

          - Sesja zimowa 

          • 09.01.2024 r. - część praktyczna egzaminu zawodowego
          • 10 - 15.01.2024 r. - część pisemna egzaminu zawodowego
          • 09- 20.01.2024 – część praktyczna model W i DK

          - Sesja letnia 

          • 03.06.2024 r. - część praktyczna egzaminu zawodowego – technik: logistyk, technik organizacji turystyki, technik energetyk
          • 04 – 10.06.2024r.– część pisemna egzaminu zawodowego – wszystkie zawody
          • 03 – 19.06.2024r.- część praktyczna egzaminu zawodowego – technik mechanik, technik elektronik,  technik ekonomista

            

          Zakończenie roku szkolnego dla klas maturalnych - 26.04. 2024r.

          Zakończenie rocznych zajęć dydaktycznych - 21.06.2024r..

          Ferie letnie - 22.06 – 31.08.2024r

            

          Terminy zebrań z rodzicami: 

           

          27.09.2023r.

          06.12.2023r.

          22.05.2024r.

            

          HARMONOGRAM  KLASYFIKACJI W ROKU SZKOLNYM  2023/2024

          05.12.2023r propozycje oceny śródrocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji śródrocznej klas maturalnych;

          12.12.2023r wystawienie ocen śródrocznych klas maturalnych;

          13.12.2023r  klasyfikacja śródroczna klas maturalnych

          02.01.2024r propozycje oceny śródrocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji śródrocznej klas I-IV

          09.01.2024r wystawienie ocen śródrocznych klas I-IV

          10.01.2024r klasyfikacja śródroczna klas I-IV

          09.04.2024r propozycje oceny końcowych /informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji końcowej klas maturalnych

          16.04.2024r wystawienie ocen końcowych klas maturalnych

          17.04.2024r klasyfikacja końcowa klas maturalnych

          04.06.2024r propozycje oceny rocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji rocznej klas I-IV

          11.06.2024r  wystawienie ocen końcoworocznych klas I-IV

          12.06.2024r. klasyfikacja końcoworoczna klas I-IV

           


          Harmonogram dostępności nauczycieli w roku szkolnym 2023/2024

          Nazwisko i imię nauczyciela 

          Dzień tygodnia

          Godzina dostępności

          Miejsce dostępności

          mgr inż. Bochenek Jadwiga  

          Poniedziałek

          14.00-15.00

          sala konferencyjna

          dr Płatek Łukasz 

          wtorek

          15:00 – 16:00

          sekretariat

          mgr inż. Siewniak Maciej 

          środa

          15.00-16.00

          sekretariat

          mgr Baczkowska –Dobranowska  Anna 

          Wtorek

          Środa

          7.45-8.15

          7.45-8.15

          Sala 25

          mgr Bębenek Joanna 

          czwartek

          6.20 - 7.20

          Sala 214

          mgr Bigaj Paulina 

          poniedziałek

          11:05 – 12:05

          Gabinet 21

          mgr Biśta-Toborek Sara 

          wtorek

          7:00-7:30

          Gabinet 117

          mgr Buchała Bogumiła  

          środa

          9:20- 10:20

          Sala 218

          mgr inż. Dudek Bogusław 

          piątek

          12:00 - 13:00

          Gabinet 21

          mgr Dynda Zofia 

          wtorek

          08:20 - 09:20

          Gabinet 217

          mgr Fyda Andrzej  

          poniedziałek

          7:25 – 8:25

          Sala 211

          mgr Gasior Orysia 

          piątek

          9.00-14.00

          Sala 206

          mgr Grabowska Urszula 

          środa

          08.15 -09.15

          Sala 208/ gabinet 207

          mgr Grudzień Michał 

          poniedziałek

          11:05-11:35

          Sala 22

          mgr Grzanka Dariusz  

               

          mgr inż. Gucik Stanisław 

          poniedziałek

          6.30-7.30

          Sala 108

          mgr Gut Michał 

               

          mgr Harańczyk Łukasz 

          środa

          8.15 - 9:15

          Sala 20

          mgr Hoffmann Anna 

          czwartek

          16.35 - 17.35

          Sala 111

          inż. Jachimczyk Kazimierz 

          wtorek

          7:00-7:30

          Sala 6

          mgr Jaglarz Regina 

          czwartek

          11:10 – 12:10

          Gabinet 119

          mgr Jarczyk Wanda 

          środa

          15.45-16.45

          Sala 113

          mgr Jeleń Magdalena 

          wtorek

          14:00-15:00

          Sala 213

          mgr Kocot – Sobanek Edyta 

          czwartek

          7/00 - 8.00

          Sala 117

          mgr Kolczak Karol 

          piątek

          13:00-14:00

          gabinet 217

          mgr Kosowska Wioletta 

          poniedziałek

          06.20-07.20

          gabinet 217

          mgr Kraszewski Jacek  

          poniedziałek

          18,45 – 19,45

          Sala 023

          mgr Król Agnieszka  

          piątek

          12.00-13.00

          119

          mgr inż. Lech Anna 

          poniedziałek

          7:00 – 7:30

          sala 110

          mgr inż. Lis Anita 

          piątek

          (5.03. wtorek)

          7:25 – 8:25

          (8:20 – 9:20)

          sala 211

          mgr inż. Michał Okrajni 

          poniedziałek

          7:00 –7:30

          PN  116

          mgr Pawlica-Bębenek Aleksandra 

          piątek

          kwiecień 13.50-14.50

          marzec 8.20-9.20

          Biblioteka

          Sala 215

          mgr Piątek Sylwia 

          Czwartek

          10..20-10.50

          13.05-13.35

          Gabinet 21

          mgr Piotrowska Ewa 

          poniedziałek

          10.20-11.05

          Sala 203

          mgr Piotrowski  Andrzej 

          Poniedziałek

          piątek

          7.00-7.30

          7.00-7.30

          Sala 103

          mgr Razowski Zbigniew 

          Czwartek

          piątek

          7.00-7.30

          202

          mgr Ruciński Damian 

          wtorek

          10:05-11:05

          hala sportowa

          mgr Saługa Janusz 

          poniedziałek

          10:10-11:10

          22

          mgr Słowik Urszula 

          Poniedziałek

          8.15-9.15

          24

          mgr Solarski Grzegorz 

          piątek

          7.55-8.25

          11.05- 11.35

          hala sportowa

          mgr Szczurek Halina 

          czwartek

          9.15-10:15

          Gabinet 101

          mgr Szopa Grażyna 

          środa

          11.05-12.05

          Gabinet 119

          mgr Szwed – Sporysz Sylwia 

          poniedziałek

          9.20-10.20

          115/114

          mgr Szymanek Paulina 

          Środa

          10:05-11:05

          13

          mgr Warzecha Agnieszka 

          poniedziałek

          6.30- 7.30

          21

          mgr Wawrzacz Stanisława 

          wtorek

          6.20-7.20

          Sala 206

          mgr Widlarz Jadwiga 

          wtorek

          13:00-14:00

          Hala sportowa

          mgr Ząbek Agnieszka 

          środa

          15:00-16:00

          117

           

          _________________________________________________________________________________

          Organizacja zajęć w Zespole Szkół w Libiążu w roku szkolnym 2022/2023

            1. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie, w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji. 
          2. W drodze do i ze szkoły uczniowie przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej (rekomenduje się, o ile to możliwe, ograniczenie korzystania z transportu publicznego na rzecz pojazdów prywatnych, przemieszczania się pieszo oraz środkami indywidualnymi). 
          3. Przy wejściu do budynku szkoły jest zamieszczona informacja o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcja użycia środka dezynfekującego - wszyscy wchodzący do budynku szkoły są zobowiązani do dezynfekcji rąk. 
          4. Jeżeli uczeń poczuje się źle lub zaobserwuje u siebie objawy chorobowe, powinien natychmiast poinformować nauczyciela. 
          5. Jeżeli uczeń ma objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę, kaszel, zostanie on odizolowany od innych osób, poprzez umieszczenie w odrębnym pomieszczeniu – gabinecie pielęgniarki lub izolatorium. 
          6. Jeżeli uczeń ma objawy infekcji dróg oddechowych, pracownik szkoły niezwłocznie powiadamia rodziców/opiekunów o konieczności odebrania ucznia ze szkoły. 
          7. Szkoła komunikuje się z rodzicami/opiekunami dziecka poprzez wskazany przez rodzica/opiekuna numer telefonu. 
          8. Uczniów obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk (po przyjściu do szkoły należy bezzwłocznie umyć ręce), ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust. 
          9. Stosowanie maseczek w przestrzeni wspólnej jest obowiązkowe. 
          10. Jeżeli uczeń ma kolejne zajęcia w tej samej klasie, to nie powinien bez potrzeby jej opuszczać w czasie przerwy. 
          11. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą. 
          12. Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów. 
          13. Uczniowie powinni unikać organizowania większych skupisk ludzkich np. podczas przerw. 
          14. Uczniowie nie mogą korzystać ze źródełka wody pitnej. 
          15. W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych umieszczone zostały plakaty z zasadami prawidłowego mycia i dezynfekcji rąk, do których należy się stosować. 
          16. Przebywanie osób trzecich w szkole jest ograniczone do niezbędnego minimum, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności (m.in. osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe, dezynfekcja rąk, tylko osoby zdrowe). 
          17. Osoby trzecie (np. rodzice ucznia) wchodzące do szkoły powinny zgłosić na portierni cel swojej wizyty. 
          18. Na tablicy ogłoszeń znajdują się numery telefonów do organu prowadzącego, stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych, z którymi należy się skontaktować w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych u osoby znajdującej się na terenie szkoły.  

            

           

    • Kontakty

      • Zespół Szkół w Libiążu
      • (+32) 62-779-61 - dyrektor szkoły (+32) 62-779-63 - sekretariat szkoły numery wewnętrzne: 103 - księgowość 105 - sekretariat uczniowski 108 - portiernia Fax: 32 627 79 61 32 627 79 63
      • ul. Górnicza 3 32-590 Libiąż 32-590 LIBIĄŻ Poland
  • Galeria zdjęć

      brak danych