KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2023/2024
Rozpoczęcie roku szkolnego 2023/2024 - 04.09.2023 r.
Zimowa przerwa świąteczna - 23-31.12.2023r
Ferie zimowe – 12-25.02.2024r.
Wiosenna przerwa świąteczna – 28.03- 02.04.2024r..
Dodatkowe dni wolne dla uczniów:
09.01.2024 (egzamin zawodowy część praktyczna)
02.05.2024r. .
07.05.2024 (matura z j. polskiego)
08.05.2024 (matura z j. angielskiego)
09.05.202 (matura z matematyki)
03.06.2024 (egzamin zawodowy część praktyczna)
31.05.2024r.
EGZAMINY MATURALNE
(odpowiedzialny wicedyrektor)
Egzamin maturalny pisemny – 06 – 24.05.2024
- 07.05.2024 r.- j. polski
- 08.05.2024 r. - j. angielski
- 09.05.2024 r. - matematyka
EGZAMINY POTWIERDZAJĄCE KWALIFIKACJE W ZAWODZIE/EGZAMINY ZAWODOWE
(odpowiedzialny kierownik kształcenia praktycznego)
- Sesja zimowa
- 09.01.2024 r. - część praktyczna egzaminu zawodowego
- 10 - 15.01.2024 r. - część pisemna egzaminu zawodowego
- 09- 20.01.2024 – część praktyczna model W i DK
- Sesja letnia
- 03.06.2024 r. - część praktyczna egzaminu zawodowego – technik: logistyk, technik organizacji turystyki, technik energetyk
- 04 – 10.06.2024r.– część pisemna egzaminu zawodowego – wszystkie zawody
- 03 – 19.06.2024r.- część praktyczna egzaminu zawodowego – technik mechanik, technik elektronik, technik ekonomista
Zakończenie roku szkolnego dla klas maturalnych - 26.04. 2024r.
Zakończenie rocznych zajęć dydaktycznych - 21.06.2024r..
Ferie letnie - 22.06 – 31.08.2024r
Terminy zebrań z rodzicami:
27.09.2023r.
06.12.2023r.
22.05.2024r.
HARMONOGRAM KLASYFIKACJI W ROKU SZKOLNYM 2023/2024
05.12.2023r propozycje oceny śródrocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji śródrocznej klas maturalnych;
12.12.2023r wystawienie ocen śródrocznych klas maturalnych;
13.12.2023r klasyfikacja śródroczna klas maturalnych
02.01.2024r propozycje oceny śródrocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji śródrocznej klas I-IV
09.01.2024r wystawienie ocen śródrocznych klas I-IV
10.01.2024r klasyfikacja śródroczna klas I-IV
09.04.2024r propozycje oceny końcowych /informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji końcowej klas maturalnych
16.04.2024r wystawienie ocen końcowych klas maturalnych
17.04.2024r klasyfikacja końcowa klas maturalnych
04.06.2024r propozycje oceny rocznej/informacje o zagrożeniach oceną niedostateczną w klasyfikacji rocznej klas I-IV
11.06.2024r wystawienie ocen końcoworocznych klas I-IV
12.06.2024r. klasyfikacja końcoworoczna klas I-IV
Harmonogram dostępności nauczycieli w roku szkolnym 2023/2024
Nazwisko i imię nauczyciela
Dzień tygodnia
Godzina dostępności
Miejsce dostępności
mgr inż. Bochenek Jadwiga
Poniedziałek
14.00-15.00
sala konferencyjna
dr Płatek Łukasz
wtorek
15:00 – 16:00
sekretariat
mgr inż. Siewniak Maciej
środa
15.00-16.00
sekretariat
mgr Baczkowska –Dobranowska Anna
Wtorek
Środa
7.45-8.15
7.45-8.15
Sala 25
mgr Bębenek Joanna
czwartek
6.20 - 7.20
Sala 214
mgr Bigaj Paulina
poniedziałek
11:05 – 12:05
Gabinet 21
mgr Biśta-Toborek Sara
wtorek
7:00-7:30
Gabinet 117
mgr Buchała Bogumiła
środa
9:20- 10:20
Sala 218
mgr inż. Dudek Bogusław
piątek
12:00 - 13:00
Gabinet 21
mgr Dynda Zofia
wtorek
08:20 - 09:20
Gabinet 217
mgr Fyda Andrzej
poniedziałek
7:25 – 8:25
Sala 211
mgr Gasior Orysia
piątek
9.00-14.00
Sala 206
mgr Grabowska Urszula
środa
08.15 -09.15
Sala 208/ gabinet 207
mgr Grudzień Michał
poniedziałek
11:05-11:35
Sala 22
mgr Grzanka Dariusz
mgr inż. Gucik Stanisław
poniedziałek
6.30-7.30
Sala 108
mgr Gut Michał
mgr Harańczyk Łukasz
środa
8.15 - 9:15
Sala 20
mgr Hoffmann Anna
czwartek
16.35 - 17.35
Sala 111
inż. Jachimczyk Kazimierz
wtorek
7:00-7:30
Sala 6
mgr Jaglarz Regina
czwartek
11:10 – 12:10
Gabinet 119
mgr Jarczyk Wanda
środa
15.45-16.45
Sala 113
mgr Jeleń Magdalena
wtorek
14:00-15:00
Sala 213
mgr Kocot – Sobanek Edyta
czwartek
7/00 - 8.00
Sala 117
mgr Kolczak Karol
piątek
13:00-14:00
gabinet 217
mgr Kosowska Wioletta
poniedziałek
06.20-07.20
gabinet 217
mgr Kraszewski Jacek
poniedziałek
18,45 – 19,45
Sala 023
mgr Król Agnieszka
piątek
12.00-13.00
119
mgr inż. Lech Anna
poniedziałek
7:00 – 7:30
sala 110
mgr inż. Lis Anita
piątek
(5.03. wtorek)
7:25 – 8:25
(8:20 – 9:20)
sala 211
mgr inż. Michał Okrajni
poniedziałek
7:00 –7:30
PN 116
mgr Pawlica-Bębenek Aleksandra
piątek
kwiecień 13.50-14.50
marzec 8.20-9.20
Biblioteka
Sala 215
mgr Piątek Sylwia
Czwartek
10..20-10.50
13.05-13.35
Gabinet 21
mgr Piotrowska Ewa
poniedziałek
10.20-11.05
Sala 203
mgr Piotrowski Andrzej
Poniedziałek
piątek
7.00-7.30
7.00-7.30
Sala 103
mgr Razowski Zbigniew
Czwartek
piątek
7.00-7.30
202
mgr Ruciński Damian
wtorek
10:05-11:05
hala sportowa
mgr Saługa Janusz
poniedziałek
10:10-11:10
22
mgr Słowik Urszula
Poniedziałek
8.15-9.15
24
mgr Solarski Grzegorz
piątek
7.55-8.25
11.05- 11.35
hala sportowa
mgr Szczurek Halina
czwartek
9.15-10:15
Gabinet 101
mgr Szopa Grażyna
środa
11.05-12.05
Gabinet 119
mgr Szwed – Sporysz Sylwia
poniedziałek
9.20-10.20
115/114
mgr Szymanek Paulina
Środa
10:05-11:05
13
mgr Warzecha Agnieszka
poniedziałek
6.30- 7.30
21
mgr Wawrzacz Stanisława
wtorek
6.20-7.20
Sala 206
mgr Widlarz Jadwiga
wtorek
13:00-14:00
Hala sportowa
mgr Ząbek Agnieszka
środa
15:00-16:00
117
_________________________________________________________________________________
Organizacja zajęć w Zespole Szkół w Libiążu w roku szkolnym 2022/2023
1. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie, w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji.
2. W drodze do i ze szkoły uczniowie przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej (rekomenduje się, o ile to możliwe, ograniczenie korzystania z transportu publicznego na rzecz pojazdów prywatnych, przemieszczania się pieszo oraz środkami indywidualnymi).
3. Przy wejściu do budynku szkoły jest zamieszczona informacja o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcja użycia środka dezynfekującego - wszyscy wchodzący do budynku szkoły są zobowiązani do dezynfekcji rąk.
4. Jeżeli uczeń poczuje się źle lub zaobserwuje u siebie objawy chorobowe, powinien natychmiast poinformować nauczyciela.
5. Jeżeli uczeń ma objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę, kaszel, zostanie on odizolowany od innych osób, poprzez umieszczenie w odrębnym pomieszczeniu – gabinecie pielęgniarki lub izolatorium.
6. Jeżeli uczeń ma objawy infekcji dróg oddechowych, pracownik szkoły niezwłocznie powiadamia rodziców/opiekunów o konieczności odebrania ucznia ze szkoły.
7. Szkoła komunikuje się z rodzicami/opiekunami dziecka poprzez wskazany przez rodzica/opiekuna numer telefonu.
8. Uczniów obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk (po przyjściu do szkoły należy bezzwłocznie umyć ręce), ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.
9. Stosowanie maseczek w przestrzeni wspólnej jest obowiązkowe.
10. Jeżeli uczeń ma kolejne zajęcia w tej samej klasie, to nie powinien bez potrzeby jej opuszczać w czasie przerwy.
11. Uczeń posiada własne przybory i podręczniki. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
12. Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów.
13. Uczniowie powinni unikać organizowania większych skupisk ludzkich np. podczas przerw.
14. Uczniowie nie mogą korzystać ze źródełka wody pitnej.
15. W pomieszczeniach sanitarno-higienicznych umieszczone zostały plakaty z zasadami prawidłowego mycia i dezynfekcji rąk, do których należy się stosować.
16. Przebywanie osób trzecich w szkole jest ograniczone do niezbędnego minimum, z zachowaniem wszelkich środków ostrożności (m.in. osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe, dezynfekcja rąk, tylko osoby zdrowe).
17. Osoby trzecie (np. rodzice ucznia) wchodzące do szkoły powinny zgłosić na portierni cel swojej wizyty.
18. Na tablicy ogłoszeń znajdują się numery telefonów do organu prowadzącego, stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych, z którymi należy się skontaktować w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych u osoby znajdującej się na terenie szkoły.