Zakopane i tatrzańskie wędrówki klasy 2c i 2d

2014-10-04

Relacja z wycieczki klas IIc i IId do Zakopanego

Wycieczka odbyła się w dniach od 1 do 3 października 2014r. Pierwszym przystankiem była willa, w której mieszkaliśmy. Gospodarze przyjęli nas w bardzo gościnny sposób, przeszliśmy do rozpakowywania się w pokojach, następnie wyruszyliśmy w drogę do skoczni im. Stanisława Marusarza, by odbyć fascynującą wyprawę kolejką.

Później zwiedziliśmy Muzeum Tatrzańskie, w którym poznaliśmy rzadkie okazy roślin i zwierząt występujących w Tatrach. Po spacerze wybraliśmy się na Gubałówkę i weszliśmy na nią na własnych nogach, bez użycia kolejki :-). Wyczerpujący powrót do pensjonatu okazał się bardzo miłym zwieńczeniem pierwszego dnia.

Drugi dzień rozpoczęliśmy śniadaniem oraz wyjściem wraz z przewodnikiem do kina oraz na górski spacer który był bardzo męczący, ale ukazujący niesamowite oblicze Tatrzańskiego Parku Narodowego. Zmęczone ciała poddaliśmy regeneracji w szaflarskich gorących źródłach. Nie był to jeszcze koniec atrakcji w tym, dniu. Wieczór uczyniliśmy magicznym dzięki ognisku, grze na gitarze i śpiewom.

W ostatnim dniu byliśmy w Dolinie Kościeliskiej i nad Smreczyńskim Stawem. Wycieczkę wspominamy bardzo miło i mamy nadzieję na kolejne ciekawe podróże wraz z naszymi wychowawczyniami z Paniami Agnieszką Warzechą i Elżbietą Wronką.